zaterdag 17 november 2012

Music at the moment #1

Muziek, ik denk dat iedereen er geen genoeg van kan krijgen.
Bij mij zelf staat heel m'n telefoon + Ipod vol met de leukste muziek. Dus hier *tromgeroffel*
Mijn music at the moment!

Taylor swift - Red (album)

Laten we maar gelijk met de deur in huis vallen. Het album RED van Taylor Swift is echt mijn favoriete album op dit moment! echt alle liedjes zijn geweldig! natuurlijk heb ik ook een paar favoriete liedjes en dat zijn onder andere deze!



I knew you we're trouble is echt een liedje waar je je echt happy van gaat voelen! echt zo vrolijk!



22 is echt een liedje wat ik vast en zeker op m'n 22e verjaardag ga draaien! 22 is (ook) een lied wat je ontzettend hard en vals lekker kunt meebleren, en zeg maar eerlijk. dat vinden we allemaal leuk toch?


Als laatste hebben we the moment I knew. Dit liedje is in tegenstelling tot de andere liedjes best wel ''sad'' maar wel heel mooi, als je een keer in een inspirerende bui bent (of wat dan ook) is dit echt een aanrader!

I found you - The Wanted. 

Oh the wanted, wat hou ik toch van jullie! ;o Na hun album Battleground en hun hit ''Warzone'' hebben ze dit vrolijke liedje uitgebracht, al zeg ik eerlijk dat ik het toch ietsje te hoog vind voor een boyband ^^



Like I would - Megan and liz. 

ik weet niet of veel mensen dit liedje kennen maar Megan and Liz zijn 2 singer/songwriters uit Amerika. Hun nieuwe EP komt morgen uit op Itunes en ik zie er ontzettend naar uit! maandag hadden ze stiekem al het lied ''Like I would'' op hun YouTube kanaal gezet. En hij is zo mooi! Ook de tekst is echt supermooi!




Your Body- Christina Arguilera. 

Dit lied is zoooo vet! Hij is al een tijdje geleden uitgekomen maar ik vind hem zo leuk! Verder is ook de Videoclip echt het bekijken eens waard!



Pretty eyes- Alex Goot.

Oké. Weer een singer/songwriter uit Amerika, maar, oef! Wat is zijn nieuwe album ''In your Atmosphere'' goed! het mooiste liedje vind ik pretty eyes, en die is ook echt zeker het beluisteren waard!




Say Somethin' - Austin Mahone. 

En als laatste Say Somethin van Austin Mahone. Ook een super liedje om lekker mee te schreeuwen en om je spieren eens los te gooien!




Hope you like it! :) xxx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten